Tuesday 21 February 2012

Syahidatul Radiah Osman .. I'm Only Me..

Assalamualaikum .. untuk post yang pertama ni .. Baik aku kenal kan diri aku dulu .. Orang tua-tua cakap,tak kenal maka tak cinta .. :)
Nama : Syahidatul Radiah Bt Osman
Umur : 20 Tahun (Mac 2012)
Negeri Kelahiran : Negeri Sembilan Darul Khusus 
Menetap di Beranang, Selangor 

~Ex-Student of :
1) Tadika Mayter Taman Connought,Cheras Kuala Lumpur
2)SK Taman Segar , Cheras Kuala Lumpur
3)SMK Cheras ,Kuala Lumpur (sekolah cap kunci) :P
4)SMK Dato' Klana Putra Lenggeng
5)SMK Tunku Ampuan Durah ,Somban .. nogori sombilan (sekolah kembar.. :D )

~zaman sekolah.. STAD~
Sekarang aku belajar di Politeknik Port Dickson kursus Diploma Pemasaran .. ada lebih kurang setahun lebih lagi nak abes kat situ .. makin golap den dok kat situ .. paneh yang amat ! hahahaa .. mesti ade yang tak paham kalo bace .. heheh .. malas nak formal sangat kan ..

STATUS ? wah ...   nak jugak bagitahu .. kan ? hehe .. Aku ialah duda beranak 4 .. eh eh ? yeke.. aku ingat pompuan .. hahahaha .. just kidding .. aku single mingle tringle .. ! jangan takut2 nak tego .. nak ngorat pun bole .. ahahaha .. but hey .. tak di layan .. kawan-kawan je ok ? orite ...owh .. lupe lak .. nama panggilan Yaya ..atau Kim pun bole .. peace .. wassalam....

"actually,sebelum nie da ada blog .. tapi da padam .. please follow me .. and i will definitely follow you back,.."

3 comments: