Sunday 3 June 2012

Versus & Perkahwinan Pensyarah kesayangan (Puan Shamariza bersama pasangannya,En.Shahir)

Setelah dua hari berhijrah sekejap ke Sungai Buloh , akhirnya I come back home ! penatnya tuhan je tahu ! sakit pinggang aku dok dalam tren lama-lama.Haiya! and paling exciting,aku naek tren versi baru la.Best !ada wi-fi gitu .. ok! aku tahu aku ketinggalan an ? hahahah .. tak kisahlah.sekarang aku dah tahu !

sampai je kat KTM Sungai Buloh uh,aku menunggu empat yang lain iaitu aten,fara,ina dan syida.Disebabkan anis chong yang tersayang tidak dapat menjemput aku pada petang itu,aku kenalah tumpang kejap dekat rumah aten.Dekat umah aten,aku kenyang sangat ! hahaha.. malam tu mak aten masak tomyam ayam (ayam banyak giler dalam tomyam tu ok !) and paprik seafood .Thanx to acik Ruhaida sebab sudi masak kan untuk kami.

Malamnya pulak,kami terus gerak gi Space U8,Shah Alam untuk menyaksikan Konsert Akhir Versus.Ok,seriously gempax ! dapat jugak aku tengok Adi SixSense dekat backstage.. aaahhh ! sangat Hensem ! masa kat konsert tu dapat lah aku tengok beberapa persembahan.Lepas tu,anis sampai jugak akhirnya untuk menjemputku.. hehe .. sebelum tu,kitorang gi melantak dulu kat Bukit Jelutong.Ehem2.. masa ni anis belanja tau.ye..dia baru dapat gaji ! :)



ha nampak tak wajah-wajah lapar mereka ? hehe ... jangan mara ha .. nanti cepat tua !

Keesokannya ( 2 JUN 2012) hari yang kami nanti-nantikan lah .. Majlis Persandingan Cik Jaja .. eh dah become PUAN lah !! sory! Puan Shamariza dan pasangannya En Shahir (orang Bahau!)Kami gerak dalam pukul 1.30 macam tulah..Kami gerak sama-sama ke rumah Pn.Jaja.First time,komen pertama kami BESARNYA RUMAH CIK JAJA ! hahahahah.. macam jakun je memasing kan ? memang agak luas ye halaman rumah pn.jaja.rumah atas bukit lak tu.memang sejuk je kalau malam-malam.

ok.dah cukup cite pasal rumah.malas nak cite banyak,korang layan gambar-gambar kami dan pn jaja kita  kat bawah ni ye.. WEE~~









ye aku datang bersama classmate2 aku ni la .. korang memang happening la ! tengok saja gambar kami kat atas pun da tahu kan ?? ok..actually banyak lagi gambar ,tapi ni je sempat masuk.. untuk tatapan classmate tersayang dan juga anis farahana chong yang nak melihat.chow dulu !

LOL by :

Real Yaya Kim





No comments:

Post a Comment